Uue Marki ilmudes kipuvad tavaliselt kõik väga olulised tegemised mõneks ajaks totaalselt marginaliseeruma. Ma ei tea teist nii head arhitektuuriajakirja, kus sisu oleks sedavõrd tihe ja laia ampluaaga, et selle paljusid hea ninaga välja nuusitud ja tihti väga atraktiivselt kirja pandud artikleid kannatab suurepäraselt lugeda ka arhitektuurikaugetel inimestel, kus esitatud objektid oleksid niivõrd seinast seina ja tihti parasjagu kiiksuga, mistõttu enamik neist teiste erialaajakirjade veergudele ei kipugi jõudma, ja kus reklaam on sisuliselt märkamatuks redutseeritud – erinevalt mõnest teisest ajakirjast, kus reklaamiküljed võivad moodustada pea poole kogumahust.
Uue Marki ilmudes tekib tahes-tahtmata lootusekübe, et ehk seekord on ka siinsed arhitektid oma loominguga esindatud. Seni on seda vist ainult korra juhtunud (vähemalt ajast, kui Mark hakkas Arhitektuurimuuseumi raamatukogus käima – ühes numbris nimelt tutvustati põgusalt Kosmose Aiamaja), nüüd aga värskeimas numbris juhtus see uuesti, kuigi mitte päris nii, nagu oleks oodanud. Päris naljakas avastus siiski:
skänn: Mark 41 (Dec/Jan 2012/13) |
Nägite? Aga nüüd? –
skänn: Mark 41 (Dec/Jan 2012/13) |
Tegemist niisiis Tino Schaedleri loodud reklaamiga (vt siit) Kia uuele odavautole, kus kuskil postapokalüptilises maailmas toimub mingi arusaamatu trall, üheks n-ö taustategelaseks laibastatud digiversioon "Olümpia" hotellist. Marki artiklist saab natuke teada protsessi telgitagustest. Muuseas on siin inspiratsiooni saadud ka Chaubini paarist fotost, neid sai hiljaaegu muuseumiski näha.
Muuseas, keegi teab, kas uue Kia juures on käsi mängus olnud ka Björn Koopil?
///
Lõpetuseks: Velikije Luki "Tallinn põleb".
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar